ZAMAWIAJĄCY ZAPRASZA DO ZŁOŻENIA OFERTY NA WYKONANIE
ZAMÓWIENIA POD NAZWĄ
(zapytanie ofertowe)
Sukcesywna dostawa pieluchomajtek dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Lęborku
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Stała współpraca w zakresie sukcesywnej dostawy pieluchomajtek dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej Nr 2 przy ul. Wojska Polskiego 43, na podstawie wniosków wystawionych przez lekarza lub zamówionych przez Zamawiającego – szczegółowy opis w załączniku.
2. Wymagany/pożądany termin wykonania przedmiotu zamówienia: od 01.01.2018r. do 31.12.2018 r.
3. Przy wyborze oferty do wykonania, zamawiający będzie kierował się ceną, zgodnością ze specyfikacją oraz doświadczeniem własnym w zakresie wcześniejszego użytkowania tych artykułów
4. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:
a) Własny formularz ofertowy,
b) Kartę techniczną oferowanego wyrobu,
c) Wypis z krajowego rejestru sądowego.
5. Sposobu obliczenia ceny w składanej ofercie- cena powinna zawierać:
a) wartość / usługę określoną w oparciu o przedmiot zamówienia,
b) każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę – dopuszcza się złożenie kilku wariantów asortymentu,
c) cena podana przez wykonawcę za świadczoną usługę jest obowiązująca i nie podlega waloryzacji czasie trwania umowy.
6. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą oraz spełniającą wszystkie wymagane warunki.
7. Opis przedmiotu przygotowania oferty:
a) należy ją przesłać w z zamkniętej kopercie na adres: Dom Pomocy Społecznej Nr 2 w Lęborku ul. Wojska Polskiego 43 , 84-300 Lębork z dopiskiem „Zapytanie ofertowe na dostawę pieluchomajtek dla DPS Nr2 w Lęborku”
b) bądź należy ją przesłać na adres e-mail: sekretariat@dps2.lebork.pl lub gospodarczy@dps2.lebork.pl
c) cena podana w złożonej ofercie ma być podana cyfrowo i słownie. Oferta cenowa winna być sporządzona wyłącznie w języku polskim i musi obejmować całość zamówienia. Formularz należy wypełnić czytelną i trwałą techniką.
8. Miejsce i termin złożenia oferty:
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 28.12.2017 r. do godz. 11:00 w siedzibie zamawiającego. Oferta otrzymana przez zamawiającego po terminie podanym powyżej zostanie zwrócona bez otwierania.
9. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 28.12.2017 r. o godzinie 11:15 w siedzibie zamawiającego.
10. Osobą uprawnioną do kontaktu z oferentami jest: Janusz Okoń bądź Joanna Wrońska – telefon: 59 862 11 41