Oznaczenie sprawy: DPS-2-G.261.4.2021
ZAMAWIAJĄCY ZAPRASZA DO ZŁOŻENIA OFERTY NA WYKONANIE
ZAMÓWIENIA POD NAZWĄ
(zapytanie ofertowe)
Stała współpraca w zakresie sukcesywnej dostawy pieluchomajtek dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej Nr 2 przy ul. Wojska Polskiego 43, na podstawie wniosków wystawionych przez lekarza lub zamówionych przez Zamawiającego
- Opis przedmiotu zamówienia:
Stała współpraca w zakresie sukcesywnej dostawy pieluchomajtek dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej Nr 2 przy ul. Wojska Polskiego 43, na podstawie wniosków wystawionych przez lekarza lub zamówionych przez Zamawiającego.
- Wymagany/pożądany termin wykonania przedmiotu zamówienia: 30 dni od podpisania umowy.
- Przy wyborze oferty do wykonania, zamawiający będzie kierował się ceną, zgodnością ze specyfikacją oraz doświadczeniem własnym w zakresie wcześniejszego użytkowania tych artykułów
- Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:
- Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (załącznik nr 3),
- Wypełniony i podpisany formularz zapytania ofertowego wraz z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2),
- Wypełniony i podpisany projekt umowy,
- Kartę techniczną oferowanego wyrobu,
- Sposobu obliczenia ceny w składanej ofercie - cena powinna zawierać:
- wartość / usługę określoną w oparciu o przedmiot zamówienia,
- każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę – dopuszcza się złożenie kilku wariantów asortymentu,
- cena podana przez wykonawcę za świadczoną usługę jest obowiązująca i nie podlega waloryzacji w czasie trwania umowy.
- Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą oraz spełniającą wszystkie wymagane warunki.
- Opis przedmiotu przygotowania oferty:
- należy ją przesłać na skrzynkę ePUAP – DPS2
- bądź należy ją przesłać na adres e-mail: gospodarczy@dps2.lebork.pl
- cena podana w złożonej ofercie ma być podana cyfrowo i słownie. Oferta cenowa winna być sporządzona wyłącznie w języku polskim i musi obejmować całość zamówienia. Formularz należy wypełnić czytelną i trwałą techniką.
- Miejsce i termin złożenia oferty:
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 21.12.2021 r. do godz. 11:00. Oferta otrzymana przez zamawiającego po terminie podanym powyżej zostanie nie rozpatrzona bez otwierania.
- Miejsce i termin otwarcia ofert:
Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 21.12.2021 r. o godzinie 12:00 w siedzibie zamawiającego.
- Osobą uprawnioną do kontaktu z oferentami jest: Janusz Okoń – telefon: 59 862 11 41