Zapytanie ofertowe na dostawę pieluchomajtek na rok 2023

Utworzono: 12-12-2022

Oznaczenie sprawy: DPS-2-G.261.6.2022

ZAMAWIAJĄCY ZAPRASZA DO ZŁOŻENIA OFERTY NA WYKONANIE

ZAMÓWIENIA POD NAZWĄ

(zapytanie ofertowe)

Stała współpraca w zakresie sukcesywnej dostawy pieluchomajtek dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej Nr 2 przy ul. Wojska Polskiego 43, na podstawie wniosków wystawionych przez lekarza lub zamówionych przez Zamawiającego

  1. Opis przedmiotu zamówienia:

Stała współpraca w zakresie sukcesywnej dostawy pieluchomajtek dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej Nr 2 przy ul. Wojska Polskiego 43, na podstawie wniosków wystawionych przez lekarza lub zamówionych przez Zamawiającego.

  1. Wymagany/pożądany termin wykonania przedmiotu zamówienia: 30 dni od podpisania umowy.
  2. Przy wyborze oferty do wykonania, zamawiający będzie kierował się ceną, zgodnością ze specyfikacją oraz doświadczeniem własnym w zakresie wcześniejszego użytkowania tych artykułów
  3. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:
    1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (załącznik nr 3),
    2. Wypełniony i podpisany formularz zapytania ofertowego wraz z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2), 
    3. Wypełniony i podpisany projekt umowy,
    4. Kartę techniczną oferowanego wyrobu,
  4. Sposobu obliczenia ceny w składanej ofercie - cena powinna zawierać:
    1. wartość / usługę określoną w oparciu o przedmiot zamówienia,
    2. każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę – dopuszcza się złożenie kilku wariantów asortymentu,
    3. cena podana przez wykonawcę za świadczoną usługę jest obowiązująca i nie podlega waloryzacji w czasie trwania umowy.
  5. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą oraz spełniającą wszystkie wymagane warunki.
  6. Opis przedmiotu przygotowania oferty:
    1. należy ją przesłać na skrzynkę ePUAP – DPS2
    2. bądź należy ją przesłać na adres e-mail: gospodarczy@dps2.lebork.pl
    3. cena podana w złożonej ofercie ma być podana cyfrowo i słownie. Oferta cenowa winna być sporządzona wyłącznie w języku polskim i musi obejmować całość zamówienia. Formularz należy wypełnić czytelną i trwałą techniką.
  7. Miejsce i termin złożenia oferty:

Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 21.12.2022 r. do godz. 11:00. Oferta otrzymana przez zamawiającego po terminie podanym powyżej zostanie nie rozpatrzona bez otwierania.

  1. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 21.12.2022 r. o godzinie 12:00 w siedzibie zamawiającego.

  1. Osobą uprawnioną do kontaktu z oferentami jest: Janusz Okoń – telefon: 59 862 11 41

  

 

Zawiadomienie o wynikach postępowania
 
Dyrektor Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Lęborku informuje, że w wyniku zebranych ofert na
sukcesywną dostawę pieluchomajtek dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Lęborku wybrana została oferta firmy:
 
Farmpol Sp. z o.o.
ul. Geodetów 11
80-298 Gdańsk