Oznaczenie sprawy: DPS-2-G.261.8.2020
W związku z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku (z późniejszymi zmianami) Prawo Zamówień Publicznych zwracamy się z zapytaniem ofertowym o cenę dostaw pieluchomajtek.
ZAMAWIAJĄCY ZAPRASZA DO ZŁOŻENIA OFERTY NA WYKONANIE
ZAMÓWIENIA POD NAZWĄ
(zapytanie ofertowe)
Sukcesywna dostawa pieluchomajtek dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Lęborku
- Opis przedmiotu zamówienia:
Stała współpraca w zakresie sukcesywnej dostawy pieluchomajtek dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej Nr 2 przy ul. Wojska Polskiego 43, na podstawie wniosków wystawionych przez lekarza lub zamówionych przez Zamawiającego – szczegółowy opis w załączniku.
- Wymagany/pożądany termin wykonania przedmiotu zamówienia: od 01.01.2021r. do 31.12.2021 r.
- Przy wyborze oferty do wykonania, zamawiający będzie kierował się ceną, zgodnością ze specyfikacją oraz doświadczeniem własnym w zakresie wcześniejszego użytkowania tych artykułów
- Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:
- Własny formularz ofertowy,
- Kartę techniczną oferowanego wyrobu,
- Wypis z krajowego rejestru sądowego.
- Sposobu obliczenia ceny w składanej ofercie- cena powinna zawierać:
- wartość / usługę określoną w oparciu o przedmiot zamówienia,
- każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę – dopuszcza się złożenie kilku wariantów asortymentu,
- cena podana przez wykonawcę za świadczoną usługę jest obowiązująca i nie podlega waloryzacji czasie trwania umowy.
- Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą oraz spełniającą wszystkie wymagane warunki.
- Opis przedmiotu przygotowania oferty:
- należy ją przesłać w zamkniętej kopercie na adres: Dom Pomocy Społecznej Nr 2 w Lęborku ul. Wojska Polskiego 43 , 84-300 Lębork z dopiskiem „Zapytanie ofertowe na dostawę pieluchomajtek dla DPS Nr2 w Lęborku”
- bądź należy ją przesłać na adres e-mail: gospodarczy@dps2.lebork.pl
- cena podana w złożonej ofercie ma być podana cyfrowo i słownie. Oferta cenowa winna być sporządzona wyłącznie w języku polskim i musi obejmować całość zamówienia. Formularz należy wypełnić czytelną i trwałą techniką.
- Miejsce i termin złożenia oferty:
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 29.12.2020 r. do godz. 11:00 w siedzibie zamawiającego. Oferta otrzymana przez zamawiającego po terminie podanym powyżej zostanie zwrócona bez otwierania.
- Miejsce i termin otwarcia ofert:
Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 29.12.2020 r. o godzinie 11:15 w siedzibie zamawiającego.
- Osobą uprawnioną do kontaktu z oferentami jest: Janusz Okoń bądź Joanna Wrońska – telefon: 59 862 11 41