Unieważnienie zapytania ofertowego na dostawę pieluchomajtek na rok 2025

ZAPYTANIE OFERTOWE NA DOSTAWĘ PIELUCHOMAJTEK NA

ROK 2025

Znak sprawy: DPS-2-G.261.1.2025                                                                                                                                                 Lębork, dnia 07-01-2025

ZAMAWIAJĄCY ZAPRASZA DO ZŁOŻENIA OFERTY NA WYKONANIE

ZAMÓWIENIA POD NAZWĄ

Stała współpraca w zakresie sukcesywnej dostawy pieluchomajtek dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej Nr 2 przy ul. Wojska Polskiego 43, na podstawie wniosków wystawionych przez lekarza lub zamówionych przez Zamawiającego

       1. Opis przedmiotu zamówienia:

Stała współpraca w zakresie sukcesywnej dostawy pieluchomajtek dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej Nr 2 przy ul. Wojska Polskiego 43, na podstawie wniosków wystawionych przez lekarza lub zamówionych przez Zamawiającego

       2. Wymagany/pożądany termin wykonania przedmiotu zamówienia: 30 dni od podpisania umowy.

  1. Przy wyborze oferty do wykonania, Zamawiający będzie kierował się ceną, zgodnością ze specyfikacją oraz doświadczeniem własnym w zakresie wcześniejszego użytkowania tych artykułów.
  2. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:

a) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (załącznik nr 3),

       b) Wypełniony i podpisany formularz zapytania ofertowego wraz z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2), 

       c) Wypełniony i podpisany projekt umowy,

       d) Kartę techniczną oferowanego wyrobu,

       5. Sposób obliczenia ceny w składanej ofercie - cena powinna zawierać:

       a) wartość / usługę określoną w oparciu o przedmiot zamówienia,

       b) każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę – dopuszcza się złożenie kilku wariantów asortymentu,

       c) cena podana przez wykonawcę za świadczoną usługę jest obowiązująca i nie podlega waloryzacji w czasie trwania umowy.

6. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą oraz spełniającą wszystkie wymagane warunki.

       7. Opis przedmiotu przygotowania oferty:

            a) należy ją przesłać na skrzynkę ePUAP – DPS2,

            b) lub przesłać na adres e-mail: gospodarczy@dps2.lebork.pl,

            c) bądź dostarczyć osobiście do sekretariatu Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Lęborku,

            d) cena podana w złożonej ofercie ma być podana cyfrowo i słownie. Oferta cenowa winna być sporządzona wyłącznie w języku polskim i musi obejmować całość zamówienia. Formularz należy wypełnić czytelną i trwała techniką.

       8. Miejsce i termin złożenia oferty:

 Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 20.01.2025 r. do godz. 10:00. Oferta otrzymana przez zamawiającego po terminie podanym powyżej zostanie nie rozpatrzona bez otwierania.

  9. Miejsce i termin otwarcia ofert:

      Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 20.01.2025 r. o godzinie 11:00 w siedzibie zamawiającego.

10. Osobą uprawnioną do kontaktu z oferentami jest: Janusz Okoń – telefon: 59 862 11 14

 

 

Lębork, dnia 21 stycznia 2025 r.

ZAWIADOMIENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA

Dom Pomocy Społecznej Nr 2 w Lęborku zawiadamia, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, przeprowadzonym w trybie zapytania ofertowego, na sukcesywne dostawy pieluchomajtek dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Lęborku wpłynęły 2 oferty.

Wybrano ofertę firmy FARMPOL Sp. z o.o. ul. Geodetów 11 80-298 Gdańsk, która będzie dostawcą pieluchomajtek dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Lęborku w roku 2025.