Zapytanie ofertowe na dostawę pieluchomajtek na rok 2025

ZAPYTANIE OFERTOWE NA DOSTAWĘ PIELUCHOMAJTEK NA

ROK 2025

Znak sprawy: DPS-2-G.261.2.2025                                                                                                       Lębork, dnia 29-01-2025

ZAMAWIAJĄCY ZAPRASZA DO ZŁOŻENIA OFERTY NA WYKONANIE

ZAMÓWIENIA POD NAZWĄ

Stała współpraca w zakresie sukcesywnej dostawy pieluchomajtek i wkładów anatomicznych dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej Nr 2 przy ul. Wojska Polskiego 43, na podstawie wniosków wystawionych przez lekarza lub zamówionych przez Zamawiającego

1. Opis przedmiotu zamówienia:

Stała współpraca w zakresie sukcesywnej dostawy pieluchomajtek i wkładów anatomicznych dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej Nr 2 przy ul. Wojska Polskiego 43, na podstawie wniosków wystawionych przez lekarza lub zamówionych przez Zamawiającego

2. Wymagany/pożądany termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 31.12.2025 roku.

  1. Przy wyborze oferty do wykonania, Zamawiający będzie kierował się ceną (waga 80%) i jakością (waga 20%), zgodnością ze specyfikacją oraz doświadczeniem własnym w zakresie wcześniejszego użytkowania tych artykułów.
  2. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:

       a) Wypełniony i podpisany formularz zapytania ofertowego wraz z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1), 

       b) Wypełniony i podpisany projekt umowy (załącznik nr 2),

c) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (załącznik nr 3),

       d) Kartę techniczną oferowanego wyrobu,

5. Sposób obliczenia ceny w składanej ofercie - cena powinna zawierać:

       a) wartość / usługę określoną w oparciu o przedmiot zamówienia,

       b) każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę – nie dopuszcza się złożenia kilku wariantów asortymentu,

       c) cena podana przez wykonawcę za świadczoną usługę jest obowiązująca i nie podlega waloryzacji w czasie trwania umowy.

6. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą oraz spełniającą wszystkie wymagane warunki.

7. Opis przedmiotu przygotowania oferty:

       a) należy ją przesłać na skrzynkę ePUAP – DPS2,

       b) lub przesłać na adres e-mail: gospodarczy@dps2.lebork.pl,

       c) bądź dostarczyć osobiście do sekretariatu Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Lęborku,

       d) cena podana w złożonej ofercie ma być podana cyfrowo i słownie. Oferta cenowa winna być sporządzona wyłącznie w języku polskim i musi obejmować całość zamówienia. Formularz należy wypełnić czytelną i trwała techniką.

8. Miejsce i termin złożenia oferty:

 Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 13.02.2025 r. do godz. 10:00. Oferta otrzymana przez zamawiającego po terminie podanym powyżej zostanie nie rozpatrzona bez otwierania.

  9. Miejsce i termin otwarcia ofert:

      Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 13.02.2025 r. o godzinie 11:00 w siedzibie zamawiającego.

10. Osobą uprawnioną do kontaktu z oferentami jest: Janusz Okoń – telefon: 59 862 11 14

 

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

dla zapytania ofertowego pod numerem

DPS-2-G.261.2.2025 w załączeniu

 

ZAWIADOMIENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA

Dom Pomocy Społecznej Nr 2 w Lęborku zawiadamia, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, przeprowadzonym w trybie zapytania ofertowego, na sukcesywne dostawy pieluchomajtek dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Lęborku wpłynęły 2 oferty.

Wybrano firmę Frampol Sp. z o.o. ; ul. Geodetów 11; 80-298 Gdańsk, która przedstawiła najlepszą ofertę według kryteriów podanych przez Zamawiającego tj: cena 80% wagi oraz jakość 20% wagi.