ZAPYTANIE OFERTOWE NA DOSTAWĘ PIELUCHOMAJTEK NA
ROK 2025
Znak sprawy: DPS-2-G.261.2.2025 Lębork, dnia 29-01-2025
ZAMAWIAJĄCY ZAPRASZA DO ZŁOŻENIA OFERTY NA WYKONANIE
ZAMÓWIENIA POD NAZWĄ
Stała współpraca w zakresie sukcesywnej dostawy pieluchomajtek i wkładów anatomicznych dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej Nr 2 przy ul. Wojska Polskiego 43, na podstawie wniosków wystawionych przez lekarza lub zamówionych przez Zamawiającego
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Stała współpraca w zakresie sukcesywnej dostawy pieluchomajtek i wkładów anatomicznych dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej Nr 2 przy ul. Wojska Polskiego 43, na podstawie wniosków wystawionych przez lekarza lub zamówionych przez Zamawiającego
2. Wymagany/pożądany termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 31.12.2025 roku.
- Przy wyborze oferty do wykonania, Zamawiający będzie kierował się ceną (waga 80%) i jakością (waga 20%), zgodnością ze specyfikacją oraz doświadczeniem własnym w zakresie wcześniejszego użytkowania tych artykułów.
- Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:
a) Wypełniony i podpisany formularz zapytania ofertowego wraz z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1),
b) Wypełniony i podpisany projekt umowy (załącznik nr 2),
c) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (załącznik nr 3),
d) Kartę techniczną oferowanego wyrobu,
5. Sposób obliczenia ceny w składanej ofercie - cena powinna zawierać:
a) wartość / usługę określoną w oparciu o przedmiot zamówienia,
b) każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę – nie dopuszcza się złożenia kilku wariantów asortymentu,
c) cena podana przez wykonawcę za świadczoną usługę jest obowiązująca i nie podlega waloryzacji w czasie trwania umowy.
6. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą oraz spełniającą wszystkie wymagane warunki.
7. Opis przedmiotu przygotowania oferty:
a) należy ją przesłać na skrzynkę ePUAP – DPS2,
b) lub przesłać na adres e-mail: gospodarczy@dps2.lebork.pl,
c) bądź dostarczyć osobiście do sekretariatu Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Lęborku,
d) cena podana w złożonej ofercie ma być podana cyfrowo i słownie. Oferta cenowa winna być sporządzona wyłącznie w języku polskim i musi obejmować całość zamówienia. Formularz należy wypełnić czytelną i trwała techniką.
8. Miejsce i termin złożenia oferty:
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 13.02.2025 r. do godz. 10:00. Oferta otrzymana przez zamawiającego po terminie podanym powyżej zostanie nie rozpatrzona bez otwierania.
9. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 13.02.2025 r. o godzinie 11:00 w siedzibie zamawiającego.
10. Osobą uprawnioną do kontaktu z oferentami jest: Janusz Okoń – telefon: 59 862 11 14
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
dla zapytania ofertowego pod numerem
DPS-2-G.261.2.2025 w załączeniu
ZAWIADOMIENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA
Dom Pomocy Społecznej Nr 2 w Lęborku zawiadamia, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, przeprowadzonym w trybie zapytania ofertowego, na sukcesywne dostawy pieluchomajtek dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Lęborku wpłynęły 2 oferty.
Wybrano firmę Frampol Sp. z o.o. ; ul. Geodetów 11; 80-298 Gdańsk, która przedstawiła najlepszą ofertę według kryteriów podanych przez Zamawiającego tj: cena 80% wagi oraz jakość 20% wagi.