Zapytanie ofertowe na pieluchomajtki rok 2016

ZAMAWIAJĄCY ZAPRASZA DO ZŁOŻENIA OFERTY NA WYKONANIE

ZAMÓWIENIA POD NAZWĄ

(zapytanie ofertowe)

Sukcesywna dostawa pieluchomajtek dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Lęborku

  1. Opis przedmiotu zamówienia:

Stała współpraca w zakresie sukcesywnej dostawy pieluchomajtek dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej Nr 2 przy ul. I Armii WP 43, na podstawie wniosków wystawionych przez lekarza lub zamówionych przez Zamawiającego – szczegółowy opis w załączniku.

  1. Wymagany/pożądany termin wykonania przedmiotu zamówienia: od 01.01.2016 r. do 31.12.2016 r.
  2. Przy wyborze oferty do wykonania, zamawiający będzie kierował się ceną, zgodnością ze specyfikacją oraz doświadczeniem własnym w zakresie wcześniejszego użytkowania tych artykułów
  3. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:
    1. Własny formularz ofertowy,
    2. Kartę techniczną oferowanego wyrobu,
    3. Wypis z krajowego rejestru sądowego.
  4. Sposobu obliczenia ceny w składanej ofercie- cena powinna zawierać:
    1. wartość / usługę określoną w oparciu o przedmiot zamówienia,
    2. każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę – dopuszcza się złożenie kilku wariantów asortymentu,
    3. cena podana przez wykonawcę za świadczoną usługę jest obowiązująca i nie podlega waloryzacji czasie trwania umowy.
  5. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą oraz spełniającą wszystkie wymagane warunki.
  6. Opis przedmiotu przygotowania oferty:
    1. należy ją przesłać w z zamkniętej kopercie na adres: Dom Pomocy Społecznej Nr 2 w Lęborku  ul. I Armii WP 43 , 84-300 Lębork z dopiskiem „Zapytanie ofertowe na dostawę pieluchomajtek dla DPS Nr2 w Lęborku”
    2. bądź należy ją przesłać na adres e-mail: sekretariat@dps2.lebork.pl lub  gospodarczy@dps2.lebork.pl
    3. cena podana w złożonej ofercie ma być podana cyfrowo i słownie. Oferta cenowa winna być sporządzona wyłącznie w języku polskim i musi obejmować całość zamówienia. Formularz należy wypełnić czytelną i trwałą techniką.
  7. Miejsce i termin złożenia oferty:

Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 22.12.2015 r. do godz. 13:00 w siedzibie zamawiającego. Oferta otrzymana przez zamawiającego po terminie podanym powyżej zostanie zwrócona bez otwierania.

  1. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 22.12.2015 r. o godzinie 13:15 w siedzibie zamawiającego.

  1. Osobą uprawnioną do kontaktu z oferentami jest: Janusz Okoń bądź Joanna Wrońska – telefon: 59 862 11 41         

 

Zawiadomienie o wynikach postępowania
 
Dyrektor Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Lęborku informuje, że w wyniku zebranych ofert na
sukcesywną dostawę pieluchomajtek dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Lęborku wybrana została oferta firmy:
 
Farmpol Sp. z o.o.
ul. Nowatorów 8
80-298 Gdańsk