Zapytanie ofertowe na dostawę pieluchomajtek na rok 2024

Utworzono: 03-01-2024

ZAPYTANIE OFERTOWE NA DOSTAWĘ PIELUCHOMAJTEK NA ROK 2024


 

ZAMAWIAJĄCY ZAPRASZA DO ZŁOŻENIA OFERTY NA WYKONANIE

ZAMÓWIENIA POD NAZWĄ

(zapytanie ofertowe)

Stała współpraca w zakresie sukcesywnej dostawy pieluchomajtek dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej Nr 2 przy ul. Wojska Polskiego 43, na podstawie wniosków wystawionych przez lekarza lub zamówionych przez Zamawiającego

  1. Opis przedmiotu zamówienia:

Stała współpraca w zakresie sukcesywnej dostawy pieluchomajtek dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej Nr 2 przy ul. Wojska Polskiego 43, na podstawie wniosków wystawionych przez lekarza lub zamówionych przez Zamawiającego.

  1. Wymagany/pożądany termin wykonania przedmiotu zamówienia: 30 dni od podpisania umowy.

  1. Przy wyborze oferty do wykonania, zamawiający będzie kierował się ceną, zgodnością ze specyfikacją oraz doświadczeniem własnym w zakresie wcześniejszego użytkowania tych artykułów

  1. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:

    1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (załącznik nr 3),

    2. Wypełniony i podpisany formularz zapytania ofertowego wraz z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2), 

    3. Wypełniony i podpisany projekt umowy,

    4. Kartę techniczną oferowanego wyrobu,

  1. Sposobu obliczenia ceny w składanej ofercie - cena powinna zawierać:

    1. wartość / usługę określoną w oparciu o przedmiot zamówienia,

    2. każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę – dopuszcza się złożenie kilku wariantów asortymentu,

    3. cena podana przez wykonawcę za świadczoną usługę jest obowiązująca i nie podlega waloryzacji w czasie trwania umowy.

  1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą oraz spełniającą wszystkie wymagane warunki.

  1. Opis przedmiotu przygotowania oferty:

    1. należy ją przesłać na skrzynkę ePUAP – DPS2

    2. lub przesłać na adres e-mail: sekretariat@dps2.lebork.pl

    3. bądź dostarczyć osobiście do sekretariatu Domu pomocy społecznej Nr 2 w Lęborku

    4. cena podana w złożonej ofercie ma być podana cyfrowo i słownie. Oferta cenowa winna być sporządzona wyłącznie w języku polskim i musi obejmować całość zamówienia. Formularz należy wypełnić czytelną i trwałą techniką.

  1. Miejsce i termin złożenia oferty:

Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 09.01.2024 r. do godz. 11:00. Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej zostanie nie rozpatrzona bez otwierania.

  1. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 09.01.2024 r. o godzinie 12:00 w siedzibie zamawiającego.

  1. Osobą uprawnioną do kontaktu z oferentami jest: Joanna Wrońska – telefon: 59 862 11 41

 

 

Lębork, dnia 10 stycznia 2024 r.

 

ZAWIADOMIENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA

 

 

Dom Pomocy Społecznej Nr 2 w Lęborku zawiadamia, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, przeprowadzonym w trybie zapytania ofertowego, na sukcesywne dostawy pieluchomajtek dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Lęborku wpłynęła 1 oferta Firmy FARMPOL SP. Z O.O. ul. Geodetów 11 80-298 Gdańsk, która będzie dostawcą pieluchomajtek dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Lęborku w roku 2024.