ZAPYTANIE OFERTOWE NA DOSTAWĘ PIELUCHOMAJTEK NA ROK 2024
ZAMAWIAJĄCY ZAPRASZA DO ZŁOŻENIA OFERTY NA WYKONANIE
ZAMÓWIENIA POD NAZWĄ
(zapytanie ofertowe)
Stała współpraca w zakresie sukcesywnej dostawy pieluchomajtek dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej Nr 2 przy ul. Wojska Polskiego 43, na podstawie wniosków wystawionych przez lekarza lub zamówionych przez Zamawiającego
-
Opis przedmiotu zamówienia:
Stała współpraca w zakresie sukcesywnej dostawy pieluchomajtek dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej Nr 2 przy ul. Wojska Polskiego 43, na podstawie wniosków wystawionych przez lekarza lub zamówionych przez Zamawiającego.
-
Wymagany/pożądany termin wykonania przedmiotu zamówienia: 30 dni od podpisania umowy.
-
Przy wyborze oferty do wykonania, zamawiający będzie kierował się ceną, zgodnością ze specyfikacją oraz doświadczeniem własnym w zakresie wcześniejszego użytkowania tych artykułów
-
Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:
-
Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (załącznik nr 3),
-
Wypełniony i podpisany formularz zapytania ofertowego wraz z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2),
-
Wypełniony i podpisany projekt umowy,
-
Kartę techniczną oferowanego wyrobu,
-
-
Sposobu obliczenia ceny w składanej ofercie - cena powinna zawierać:
-
wartość / usługę określoną w oparciu o przedmiot zamówienia,
-
każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę – dopuszcza się złożenie kilku wariantów asortymentu,
-
cena podana przez wykonawcę za świadczoną usługę jest obowiązująca i nie podlega waloryzacji w czasie trwania umowy.
-
-
Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą oraz spełniającą wszystkie wymagane warunki.
-
Opis przedmiotu przygotowania oferty:
-
należy ją przesłać na skrzynkę ePUAP – DPS2
-
lub przesłać na adres e-mail: sekretariat@dps2.lebork.pl
-
bądź dostarczyć osobiście do sekretariatu Domu pomocy społecznej Nr 2 w Lęborku
-
cena podana w złożonej ofercie ma być podana cyfrowo i słownie. Oferta cenowa winna być sporządzona wyłącznie w języku polskim i musi obejmować całość zamówienia. Formularz należy wypełnić czytelną i trwałą techniką.
-
-
Miejsce i termin złożenia oferty:
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 09.01.2024 r. do godz. 11:00. Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej zostanie nie rozpatrzona bez otwierania.
-
Miejsce i termin otwarcia ofert:
Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 09.01.2024 r. o godzinie 12:00 w siedzibie zamawiającego.
-
Osobą uprawnioną do kontaktu z oferentami jest: Joanna Wrońska – telefon: 59 862 11 41
Lębork, dnia 10 stycznia 2024 r.
ZAWIADOMIENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA
Dom Pomocy Społecznej Nr 2 w Lęborku zawiadamia, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, przeprowadzonym w trybie zapytania ofertowego, na sukcesywne dostawy pieluchomajtek dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Lęborku wpłynęła 1 oferta Firmy FARMPOL SP. Z O.O. ul. Geodetów 11 80-298 Gdańsk, która będzie dostawcą pieluchomajtek dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Lęborku w roku 2024.